1/12

Hejhej!

Idag är det första dagen på december :) nu är det bara 24 dagar kvar till julafton :)
idag så öppnade jag första luckan på min kalenden! 
Var det någon som såg på julkalendern, det gjorde jag men jag kommer nog inte att följa varje avsnitt. Jag vaknade klockan kvart över sju så jag han inte titta på TV:n men min lille bror vill typ se den så han gick in på www.svt.se och där han man titta på julkalendern också!
Idag slutade vi klockan 14.20 och då gick jag hem direkt. Tills i morgon har vi e och ä ljudet vi ska gunna hur det stavas och så...! Tråkigt enligt mig... :0 suck aja. Jag vill ialla fall inte ha alla fel eller nåt så nu har jag ialla fall tränat och kan typ allt säger vi. Snart ska vi äta det blir köttfärsås med spagetti, mm!



dagens klädval

en råsa kofta från ginatrico och ett par jeans.

Kommentarer
Postat av: A'

snyggt! Men jag såg det ju idag förstås :)

Men iaf, synd att du inte kunde följa med till täby :/ men det va ju ingen "shoppingdag" precis. Vi kollade mest typ..

puss o kram! <3

2008-12-01 @ 20:14:23
URL: http://aiysh.blogg.se/
Postat av: A'

snyggt, men jag såg det ju idag förstås :)

Men iaf, synd att du inte kunde följa med till Täby, men det va ju ingen "shoppingdag" precis. Vi kollade ju mest..

puss o kram! <3

2008-12-01 @ 20:15:58
URL: http://aiysh.blogg.se/
Postat av: Namn ^__^

Om det är 1:A december, då är det ju bara 23 dagar kvar...

2008-12-04 @ 17:54:38
URL: http://jennylidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0