fredag

Hejhej!

nu är det fredag igen och det är snart den tredje advent och det är bara en vecka kvar tills det är lov :) Imorgon så är det Lucia och idag i skolan hade treorna ett lucia tåd. Vi hade det för tre år sen :) Då var jag tärna!
I
dag så vaknade jag klockan 07. 20 och då t jag frukost men jag såg aldrig på jul kalendern jag kanske ska titta på den sen ;) Vi hade Franska idag och då skulle vi tränka på 5 glosor och jag tror att jag fick alla rätt :) Tills på onsdag så har vi inte någon läxa på franskan :) det är bra tycker jag för vi har också engelska då. Astrid är ju i vinden på begravning så det var mest jag och carro som jag tillsammans :) När vi skuule gå hem sa carro att hon skulle titta på hennes lille brors lucia tåg som var utomhus :0 Jag gick hem med Cicci och Sofia. När jag kom hem så tog jag ett glas med varm oboy och så gjorde jag nudlar, mm :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0