lördag (igår)

Hejhej

Igår vaknade jag klockan 07.00 och då hade jag jätte ont i magen och i huvet jag försökte äta lite men det gick inte. Sen efter några minuter spydde jag :( Så jag kunde inte gå på ridningen, fotbollen eller till min mammas kompisar så  då var typ hela min dag förstörd. Jag gick och la min igen  och sov i en eller två timmar. Sen har jag nog bara legat vid TV. Jag åt lite lunch men inte så mycket en halv tacos tror jag och till middag så åt jag bara 5 köttbullar. Men nu mår jag kanske lite bättre men jag har jätte ont i halsen och jag kan knappast svälja. Jag ska nog inte gå på fotbollsträningen för jag måste försöka gå till skolan på måndag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0