måndag

Hejhej

Nu är det måndag igen och jag känner mig fortfarande lite förkyld. Jag har ialla fall igen läxa tills i morgon för jag är redan klar med den. Men jag ska typ läsa min en bok som ska vara färdig läst snart.

Jag måste typ till täby C för jag måste köpa en present på en afär eller det är kanske tre man aja.. så jag kanske ska åka i morgon  eller på torsdag eller på fredag! Men jag vill nog åka i morgon ,men carro kan kanske inte då och  jag tror inte att astrid vill vara där ensam när jag är och köper mina presenter. Asså det är presenter till varandra så..

Men jag tror hoppas att en klänning som jag såg finns kvar men jag tror inte det. Medans jag ändå är inne i täby C så kansnke jag ska titta på ett par vinter skor för jag har inte hunnit köpa några, fast jag har ju redan ett andra par hemma, men jag tror att jag vill ha nya för jag tycker inte att de är så snygga. Jag ska nog också titta på ett par jeans om vi hinner för jag behöver verkligen ett par eller två par till.

Snart är det ialla fall jul afton och jag hoppas att jag kommer att få en laptop, men jag tror inte att jag kommer att få det för mamma och pappa säger att jag inte ska ha en data inne på mitt rum, men alla i min klass har ju typ en egen data så varför kan inte jag få en  :/ Eller så vill jag ha en plastma TV fast jag vill hällre ha en data, men jag tror att min mamma och pappa har köpt en plastma TV som vi ska ha där nere för de sa något om att vi skulle sälja den gammla. Men jag vill i alla fall inte ha den gammla. men vi kanske ska köpa en ny data så då kan ju jag kanske kan få den hära.


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo precis sandra säkert att du vill, du ycker den tar 100 år att starta, därör sitter ju vi aldrig hos dig eftersom du inte vill :)

Men mycket du gjorde i täby och tittade på det?

Du köpte en present inget mer, haha :D

2008-12-20 @ 18:30:38
URL: http://carolinue.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller köpte inget annant eller titta då :)

2008-12-20 @ 18:30:57
Postat av: Anonym

men assså caroline kan du bara sluta kommentera taskiga saker? allt du skriver är ju förfan taskigt, lägg av att kommentera isf

den tar ju hundra år att starta det är drf du aldri vill vara hos dig , ja hon kanske hellre vill ha en seg data än ingen alls. ja hon kankse köpte bara en present hon kanske inte vill köpa mer när du är med elller när du är så taskig? asså sluta komentera och tro att du är så ball. du är en wb fjortis & en kaksig kråka , fatta håller du på såhära kmr sandra snart tröttna på dig som om jag ska kommentera i din blogg ; vf satte du upp julgranen den är ju ändå så ful i ditt hus, låter det snällt? nej tänk efter vad du skriver & sluta med din bitchiga attetyd!

2008-12-23 @ 10:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0