onsdag 10/12

Hejhej

idag  så har jag haft engelska förhör och franska förhör. Jag tror att det gick ganska bra! :)
Vi har också haft slöjd då skulle jag göra någon boll av garn men då gjorde jag fel så att den gick sönder på 3 stellen och då fick vi göra den lite anulunda :0 men den blev ganska snygg andå :) Jag var med carro efter skolan vi var hoss mig för jag skulle vakta min lille bror, som jag gör nu också..
Tills i morgon har jag ingen läxa för jag är klar med hela planeringen och det är det vi har i läxa :)
Mamma ringde mig och sa att jag fick börja i nivå 4 för hon hade pratat med vår dans fröken så nu måste jag typ bara övertala pappa så får jag dansa i den gruppen :)  Imorgon så ska typ Astrid bort på bigravning och hon ska vara borta torsdag och fredag från skolan så då hoppas jag att vi kommer att klara oss :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0