Måndag igen

Hejsan!

Nu är det måndag igen och jag gick upp klockan 8.00 för jag hade sovmorgon och då börjar vi 9.00 istället för 08.10, jag gick ungefär hem i från klockan 08.45 fast jag kom i tid, jag har ungefär 1 kilometer till skolan men om man går snabbt så hinner man, (fast jag gick inte så snabbt);)
Vi fick våra resultat på vårt afrika prov jag fick 10/14 det var ganska bra medelvärdet var 8,5.
Till lunch fick vi korv med potatismos, korven var vell ganska god med potatis moset smackade nästan bara salt och det var så himla rinnit :S
Idag så slutade vi klockan 14.20 och jag gick hem direkt efter skolan joch åt mellanmål, mitt mellanmål var två mackor och lite vatten vist var det mycket.. ;) För vi hade typ inget anat att äta och alla macorna är slut nu;/
så jag får äta några äpplen eller nåt och sen vänta tills det blir midda ;)
När jag var på väg hem så rengnade det och när jag kom hem så jag hela min jacka blöt och mina byxor var också lite blöta men det har torkat nu. Det regnar fortfarande men nu gör det ingenting för jag ska igen stans och jag behöver inte gå ut mer , hehe :)
Idag har jag inte några aktiviteter så jag kan till på TV på blogga vara inne på pea, men först måste jag göra mina läxor jag ska typ göra de nu så slipper jag göra de på kvällen!
Imorgon ska jag kanske följa med carro och astrid på deras dans!
På onsdag så har jag fotboll och på torsdag har jag dans och på lördag ska vi typ åka tidigare igen till ridningen för vi ska stå i deras caffe' men det är ganska kul!
men jag orkar inte gå upp typ klockan 08.00 på morgonen för att åka till stallet och sen stå i caff'et och sen rida men aja det är ialla fall kul :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0