Måndag

Hejhej

Idag är det första skol dagen på typ en vecka, det kändes som skoldagen var jätte kort men vi började klockan 09:00 och slutade 14:20. Så jag tycker att det är en ganska long skola dag men det är inte vårlängsta. Till lunch i skolan fick vi fisk eller korv men ris eller potatis, jag tog fisk och ris ;0 fast det var äpple i de båda ;0 så carro fick ta en som var utan ;S
i läxa har jag att träna tills vi har utväcklingsamtal och sen egen läxa, då har jag att skrivva om klimat och det är jag klar med sen har jag matte, sen är jag ledig typ ;)
efter skolan gick vi hem till carro och åt mellanmåll :) då åt jag flingor och billys och en kaka och typ 3-5 riskakar och astrid tog typ 4-7 riskakor :S carro tog typ inte en ända hon åt mandariner, fast det gjorde jag också jag åt 2 stycken så det var en liten blandad mellanmål ;) hehe..
sen tittade vi på one tree hill :) det var ett gammalt avsnitt men ändå.
Sen gjorde vi två eller tre konstiga ''program'' om man ska säga så, hehe :)
Men det var ialla fall kul!
sen när klockan typ var kvart i sex så logga carro in på playahead.se då roppa hennes pappa att hon skulle äta och typ 5 min senare skulle jag hem för min mamma skulle klippa sig och jag skulle passa min lille brorsa ;S aja det har jag typ gjort 500 miljader gånger ;0 men jag brukar kolla på TV eller blogga eller vara inne på msn och pea.
Idag ska jag typ äta potatis mos och något anat kommer inte på vad det heter ;) men det är ialla fall gått, mm :)

Pussa och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0