taskigt

Hejhej

idag har det varit världens jobbigast dag.
ialla fall i slutet.
Vi höll på att stöpa ljus och jag astrid och carro var presis previd varandra.
carro tog fram sin mobil och astrid sa vi tar kort på våra ljus, då frågade jag men kan inte du ta kort på min också.
 Carro bara men du är ju ändå inte inne så mycket på bloggen... astrid höll med.

Det är inte mitt fel att jag inte vill vara inne på darton hela dagarna som de vill. Carro går upp vid halv sju för att skariva på bloggen innan hon går till skolan. Ibland när vi har hemma hoss carro så säger astrid jag är etta på att logga in på bloggen, då säger carro jag är tvåa och jag sist trea. När både carro och astrid har varit inne på både playahead och på bloggen. så säger jag får jag logga inn nu, då säger carro nej för nu så ska vi äta eller nej nu ska vi se på TV, Men du kan logga in sen. Jag säger okej och vi går ner. Men sen får jag aldrig logga in för klockan hinner bli runt 6 eller 7 och då måste jag gå hem. och det har hänt kanske 5-10 gånger. om ni kanske går ut eller nått och kanske tar några bilder så brukar bara carro och astrid ta massa bilder tillsammans. En gång när vi var ute på var det jag astrid och carro. Astrid och carro tog kanske 10-15 bilder tillsammans. och jag var med kanske på 3. och sen så laddade astrid bara upp de på henne och carro och inga på mig. fatta vad taskigt de brukar utesluta mig också när de pratar tillexempel. carro avbryter mig också och säger att jag inte ska lägga mig i saker. Som hon verkligen inte gör det, om jag börjar på en mening så ska hon altid börja snacka med astrid helt plötsligt. Asså hur himla dum i huvet får man vara!

Pussar och kramar men inga snälla ''kompisar''

Kommentarer
Postat av: Carro din cp vän

Tack, men du lilla vännen tack du att skriva skit om mig i bloggen, men ursäkta att du dissar och undviker mig sorry?

Asså fatta någon gång vad du gör tänk innan du säger nej fast det är ja, fan tänk dig för

Men om du inte vill vara kompis längre, såfinns jag inte här för dig, bestämm dig har du hemligheter? snackar du skit, och jag sa fel och det var dumt, men låt mig förklara innan du bara unviker mig och sticker utan att säga något! och så har jag in6te lagt uupp ett skit! jag tänkte aldrig lägga upp astird



HEJDÅ // DISS VÄNN

2008-11-26 @ 15:38:27
URL: http://carolinue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0