vinter

Hello!

snart så är det jul aftom om typ 4 veckor.
Och all snö håller på att smälta bort ;/ när det är vinter så ska det finnas snö och det ska vara rätt så kallt och när det är sommar så ska det vara varmt. Nu är det typ bara slask. ;( 
Har fortfarande inte hittat några vinter skor, tänkte köpa ett par men jag gjorde inte det sen, jag vet inte varför jag inte gjorde det.

Jag tycker sommaren är bättre än vintern för då är det varmt och man har sommarlov och.. ja det är bara roligare.
och så fyller jag år, men det är inte bara därför!
Jag tycker att det är lite konstigt ialla fall tycker jag det.. när det är sommar vill jag ibland att det ska vara vinter och tvärt om.

pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0