Igår

Hej!

Igår han jag inte blogga men jag skriver iallafall lite om vad som hände igår nu.
Jag åkte med till täby C till slut för carro och Astrid väntade på mig. När jag hade samtal. Det hära föreldrarsamtalet var det kortaste av alla jag har haft det var bara i 20 min och mitt längsta var med vår förförra fröken då hade vi i en timme och en kvart och man ska igentligen ha i 30 min.

Igår när jag var i täby köpte jag etta par jeans tajts från gina tricot för 199 kr, en röd väska från bianco för 190 kr och armband från gina tricot för 99 kr.

Laddar upp bilderna snart!


Puss

Bilder:



väskan från Bianco 190 kr



armbanden från gina tricot 99 kr



Jeans tajtsen från gina tricot för 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0