Lördag

Hej!

Har inte hunnit blogg nu för vi har varit borta!
Imorse vaknade jag halv tio. Jag behövde gå upp ganska tidigt för vi skulle till Arninge. Där tittade vi på skor och kläder. Jag skulle köpa min jacka och vår skor. Men jackan fans inte så jag köpte bara skorna där.
Jag köpte två stycken, först hade jag tänkt att köpa ett par vita men båda blev svarta. Men på h&m köpte jag ialla fall sjalen/scarfen som jag hittade igår på deras hemsida.

Efter vi hade schoppat klar åkte vi till min farmor och farfars land. Det tar ungefär en timme att åka dit. När vi kom dit satte vi upp deras stutts matta. Sen åt vi! Jag åt potatis, korv, köttbullar och sallad. Sen hoppade vi och gick ner till deras brygga och solade lite.

Vi åkte hem ungefär vid fyra. Då ville jag till Täby Centrum för att köpa min jacka, så vi åkte dit och vi var bara där i 15 min för de stängde då. 

Men nu håller jag på att äta godis ur mitt Påsk ägg, jag tror inte att jag årkar mer.

Puss♥

Bilder kommer!


En bild på allt jag köpte


ballerina från skopunkten för 299 kr



skor från skopunkten för 299 kr



sjal från H&M för 98 kr



Jacka från H&M 498 kr



sen köpte jag också fem pack på svart strumpor för 79 kr på H&M



Mitt Påsk ägg (suddig bild)



Påsk ägget igen :)

Kommentarer
Postat av: caroline

fint

2009-04-11 @ 22:52:58
URL: http://carolinue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0