Måndag

Hej!

Idag så har jag inte kunat sovit på hela natten. Först somnade jag vid halv två och sen vakade jag vid fem och sen vaknade jag vid sju för jag skulle gå up och ducha då men jag somnade om och vaknade klcokan åtta. Vi hade sovmorgon så vi behövde inte gå upp så tidigt. Vi började nio.
Idag har jag ganska mycket läxor men en kan jag inte böra för jag glömmde en bok. Men jag ska måla en bild till Fantasy och sen träna på engelska glosor och franska glosor. Sen efter det ska jag ducha och städa mitt rum. Men jag är redan klar med engelskan.
Jag måste träna mer på engelska och franska i dag för imorgon hinner jag nästan inte för vi har först dans och sen fotboll.

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0