Måndag

Hej idag vaknade jag först 07.20 för jag skulle ducha men då orkade jag inte gå upp för det var någon annan som duchade och jag orkade inte ducha där nere. Men sen vaknade jag iallafall igen klockan åtta och då hade jag bara en halv timme på mig men jag han. jag gick tilk skolan och vi hade först EQ och sen musik. Astrid skulle axinera sig så hon kum runt 12. Men till lunch var det elevens val alltså när vi själv får bestämma så det blev fiskburgare. Eller vi alla i hela skolan fick en varin lapp och fick rösta och blablabla..

Men efter skolan gick jag iallafall hem för vi har prov på torsdag och jag ska göra en bild till fantasy ovh träna på engelskan och sen orkade jag inte gå hem från carro elle Astrid. Haha jag är lite slö.

Håller på att träna på engelskan nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0