Skola

Hej!

Nu sitter jag Carro och Astrid här i skolan och bloggar lite. Det är inne rast och då får vi vara inne på datorerna. Imorse hade vi engelska det gick ganska bra jag tror att jag fick alla rätt. Men på franskan gick det inte så bra. Jag fick bara kanske ett rätt och sen kom jag inte på alla ord och så..
Men snart har vi Slöjd, men jag vet inte vad jag ska börja med då. Vår slöjd lärare är sjuk så vi har en annan lärare.
 
Efter skolan ska jag och Astrid till carro så jag bloggar vell sen när jag kommer hem. Idag har jag inte så jätte mycket läxor men jag ska vara på 5 frågor och kanske träna lite på franskan om jag hinner, för jag vill försöka få alla rätt någon gång :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0