Tisdag

Hej!

Idag har det varit en ganska stressig dag för mig. För jag har hållt på att färg lägga en bild på nästan två pass och sen har jag gabska mycket läxor och lite tid att göra de på. så jag har bestämt mig för att hoppa över fotbolls träningen idag:( Så att jag hinner träna på engelskan och franskan. Jag kan nästan alla engelskan glosor det är bara 5 orgelgel bundna verb jag inte kan och sen 7 franska glosor.
Till lunch i skolan fick vi fiskpanetter men potatis och ljusa mjuka mackor. Man kunde också ta soppa, men det gjorde inte jag.
Efter skolan gick jag hem till Astrid eller vi gick bara till henne för att lämna Astrid cykel sen tog vi bussen hem till mig. Vi bytte om hoss mig och åt mellanmål. Carro var inte med för hon hade utväcklingssamtal som jag hade förra veckan.
Ska snart gå och ducha ska bara träna lite mer på glosorna.

Håller nu på att ladda upp några bilder från idag :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0