Hemma

Hej bloggen♥

Är hemma från landet nu! Vi hade det jätte kul. Vi badade både i sjön och i poolen. Vi åkte en lite bad sak efter min pappas lille brors båt. Jag och Sofia åkte den tillsammans man satt i den som i en lite båt, aja det var iallafall kul. Jag har ingar bilder på det för det var ju jag själv som åkte, men min kusin (Sofia) kanske laddar upp lite bilder. Vi var mycket med min farmor och farfars hundar (Ladey och Prinsses) Eller hur det stavas.

Puss

Här kommer lite bilder!

Min kusin ♥



Två månar What? Nej Haha skoja bara.



Lilla söta Prinsses



Prinsses och Lady

Kommentarer
Postat av: astrid

sv; Haha, resan var skitjobbig ;)



Jättesöta hundar! :)

Saknar dig oxå asmyyyyycket! ♥

2009-08-10 @ 12:28:22
URL: http://aiysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0