Filmkväll

Hejhej

Är hos Astrid nu. Vi har varit hemma hoss mig och åkt snowracer. Sen gick vi till Vallentuna Centrum. Där hysrde vi filmen Linas kvällsbok och sen köpte vi lite godis och läsk. För jag och Carro ska sova över hoss Astrid. När vi gick dit och hem från Vallentuna C var det typ 1000 änder vid en liten bäck. Änderna var på vägen så vi kom först inte över. Efter vi hade varit i Vallentuna Centrum så gick vi hem till mig igen för jag skulle ta på mig ett par till strumpor och Astrid och Carro skulle hämta sina saker. Vi gick hem till Astrid och körde singstar och jag var ganska bra på det :) Men nu gör vi inte så mycket. Laddar upp alla bilder i morgon. Kommer inte att blogg mer i dag.

Puss!

Bilder:

Änderna


Vi fick inte gå över bron


Fler änder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0