igår

Hejhej

Jag var så trött när jag kom hem igår att jag inte orkade blogga. Men jag vaknade ganksa tidigt ändå ( tycker jag) jag vaknade nio.

Igår så sov jag och carro hemma hoss Astrid, vi hade det jätte bra. Vi år taccos och medans vi såg på film drack vi läsk och åt chips. Vi somnade ungefär vid halv två. Dagen efter gick vi hem till carro och åt vofflor, vi gjorde de själva och det blev jätte gott. Sen glömde vi helt bort att vi skulle lämna tillbaka filmen. Vi lämnade tillbaka den och sen tittade vi i en sko affär där, men jag hittade ingenting. Jag gick hem till carro och Astrid gick hem. Sen hämtade min pappa mig och vi åt köttfärsås med spagetti. Jag gorde köttfärssåsen.

I dag ska jag vara med carro, skulle igentligen till stan men mamma ska jobba. Jag måste in till täby Centrum snart.

Kram Sandra

Håller på att ladda upp alla bilderna nu.


Min snygga våfflel gubbe.


Så här såg det ut när vi åt.


Astrids ''kladdiga'' talrik


Astrid och carro från övernattningen


Jag med mina jätte ''snygga'' tofsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0