igår

Hejhej

Igår så var jag och carro i täy Centrum för jag skulle köpa kläder, Astrid skulle äta innan så hon kom ungefär en timme efter. Men dåhade jag redan köpt allt jag ville. Vi skulle se på bio som började klockan 18.55 och täby centrum stänger klockan 17.00 så vi fick vänta ganska länge. Jag tyckte filmen var ganska bra det var i taket lyser stjärnor.

Jag och carro åt på mc donals när astrid kom.

Några bilder från i går:



Jag köpte en ny mascara för 149 kronor



sen köpte jag ett par jeans på gina tricot för 299 kr



en tröja från gina tricot för 249 kr



en tröja från bikbok för 299 kr



och sist ett par skor från dinsko för 199 kr. skorna ska jag ha på dans uppvisningen.

här är carro i täby c när det nästan inte är någon där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0