Måndag 16/2

Hejhej

Idag vaknade jag av min lille brors väckarklockan, den ringde klockan 06.20 och vi hade sov morgon och började klockan 09.00. Jag hade tänkta att gå upp 07.00 för jag skulle drucha. Jag är ganska trött nu i alla fall. Idag har det inte hänt så mycket förutom att vår lärare är sjuk och vi hade 4 stycken olika lärare. Och jag har typ jätte mycket läxor. Jag har Buddha, fantacy, skriva ett brev på engelska, träna engelska glosor, träna franska glosor. Jag kan inte träna matte för jag har inte matte boken med mig.


Dagens väder :)

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vad coolt att ha 4 lärare varje, dag :o

Vi har typ en ny lärare för varje lektion!

2009-02-22 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0