Melodifestivalen

Hejhej!

Snart ska jag se på melodifestivalen. Men jag ska kanske göra en till semla, för det var så gott.

Nu har jag iallafall städat klart mitt rum, fast jag behöver damsuga och damma. Men det kommer jag nog göra i morgon. Orkar inte göra det nu.

Snart börjar skolan och jag vill värkligen inte det för jag vill ha mer looov! Jag ska åka skidor vecka 12 så då kommer jag att så vara ledig från skolan och få ta med mig jätte mycket läxor :( Men jag kommer nog göra läxorna på vägen dig och hem. Jag kommer nog inte orka göra de där. Vi ska till Idre Fjäll med våra kusiner. Nu är jag bra på att åka skidor för jag har ju redan åkt med klassen. Det gick bra då också men det kommer nog att gå ännu bättre nu.

Iallafall ska ner och göra en till semla och snart börjar melodifestivalen så det blir nog perfekt att äta den då.

Kram Sandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0