Täby C

Hejjhej

Idag så var jag med carro i täby centrum. Carro har inga pengar så hon fick låna 149 kr för att köpte en väska. Jag köpte ganska mycket. Vi åkte tåg både dit och hem. Efter vi hade varit i Täby C så gick både jag och Carro hem till mig, men carro skulle hem efter ungefär en kvart så.. Men nu har jag typ ingenting att göra.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Ska kanske fråga carro eller astrid om vi kan göra något annars så kommer jag bara att vara hemma och slappa :)

Kram Sandra

Bilder från täby C:

Det var någon konstig bana som man kunde åka skridskor på (det var inte is)


Jag köpte ett is dora puder för 120 kr


ett par cheap monday jeans för 399 kr


En tröja från gina tricot för 199 kr


ett par lack tajts från gina tricot för 149 kr


sen en t-shirt från gina trocot för 99 kr

Kommentarer
Postat av: sofiakusin

Hej Sandra!

Fina kläder, jag har båda "tröjorna" & jeansen :D<3

2009-02-27 @ 16:18:36
Postat av: Sandra

Haha okej, det viste jag inte :)

2009-02-27 @ 18:15:33
URL: http://sauw.blogg.se/
Postat av: sofia

haha :) <33333

2009-02-27 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0