Tisdag

Hej

Idag har jag varit jätte trött hela dagen, jag höll nästan på att somna när jag läste min bok. :O
Idag har det hänt så mycket men vi hade bild och då jobbande jag med min fantacy figur. Jag har inte gjort halva klar än. Men jag höll på mid min skiss ganska länge så.. (kan ta kort på min skiss och kin figur nästa tisdag)
Idag åt jag ganska mycket till lunch det var pasta men någon sås med kött bitar i, det var gansak gått.

Carro var inte i skolan i dag för hon var sjuk och Astrid gick inte på jumpan för hon höll ocksåpå att bli sjuk. Och nu håller jag på att bli sjuk, snart kommer någ alla att vara sjuka i klassen igen. Jag vet inte om jag kommer i morgon men jag tror det. Jag hoppas att Astrid och Carro kommer i morgon. För anars blir jag lite ensam och de inte kommer.

Idag gick jag inte på dansen för när vi var i Romme ramlade jag och gjorde illa knät men jag kännde det inte då me när jag kom hem så gjorde det jätte ont.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0