Torsdag 19/2

Hejhej

Idag har vi jvarit och åkt skridskor med klassen. Carro behövde gå tidigare för hon skulle till tandläkaren. Så det var jag och Astid som åkte mäst tillsammans.

Imorgon har vi matte prov och franska prov, så jag ska börja träna snart. Idag fick vi tillbka våra Buddhisemen fakta, jag fick MVG :)

Bilder från skrisko åkningen:


en lite suddig bild på carro och Astrid



Carro som blev trött i armen och satte handväskan på ryggen :)



Astrid som ramlade (ser jätte lädsen ut)



Astrid som inte kommer upp (ser gladare ut)



Jag

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahaha, jag skulle ju se oseriöst ledsen ut, men jag ser nästan seriös ut, haha

2009-02-19 @ 16:41:48
URL: http://aiysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0