Torsdag

Hejhej

Idag så har det inte hänt så mycket förutom att vi ska börja med mattetema i klassen eller nåt på hela skolan.
 Och när vi hade den lektionen började två i vår klass bråka och carro blev typ jätte rädd, det såg ganska kul ut :)

Efter skolan så skulle jag carro och astrid till sarah och sophia med carro. Vi hade tänkt att åka buss men carro tappade sin buss rämsa på marken så vi fick gå. Vi hitade en jätte bra is backe som vi åkte i det var jätte roligt :) Haha
Jag var hoss Sarah och Sophia till fem sen behövde jag gå hem.

Jag gjorde mina läxor och sen åt jag mat.
Jag ska snart gå ner och ta glass

Den hära bilden tog jag på Astrid när vi var hoss sarah och sophia den ser jätte konstig ut :)


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

och mina ben haha .D

2009-02-05 @ 21:30:52
Postat av: astrid

helt udda! haha :)

2009-02-06 @ 16:06:38
URL: http://aiysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0