011309

Hejhej

Idag så är jag också sjuk så jag är hemma från skolan. Idag så har jag bara drukit ett glas med vatten och ett halft oboy glas men jag känner mig lite friskare i alla fall och jag tror att jag kommer att gå till skolan i morgon, vi får se.
Idag så vaknade jag klockan: 0710, kanske lite sent för vi börja klockan. 08.10 men jag skulle ju andå inte gå i skolan.
Jag skulle göra några av mina läxor som jag hade hemma det var en bok som vi skulle läsa ut tills i dag och engelskan och fr anskan. Jag började med att läsa min bok men sen så råkade jag somna och jag sov till klockan var 11.00
och nu så sitter jag här och ska börja öva på engelskan på datan.

Jag vet inte om vi har dans i dag jag ska fråga Astrid sen. Fast jag vet inte om jag får eller orkar gå på den för jag är ju fortfarande lite sjuk.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: caroline

nej, den börjar nästa vecka ! :)

2009-01-13 @ 14:45:18
Postat av: caroline

nej, den börjar nästa vecka ! :)

2009-01-13 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0