Fredag

Hejhej

Nu har jag inte hunnit blogga på några dagar. Med det här inte hänt så mycket jag började på skolan igen efter min försylning och sen har jag gått onsdag, torsdag och fredag.

Idag så är det sista dagen på veckan och vi hade engelska, matte och sist No. Inte så kul!
Efter skolan gick Astrid hem till mig vi tattade på TV och åt mellanmål (macka med oboy).
Vi tade på top model 10, one tree hill och lite på AFV. Sen så gick vi upp på mitt rum och efter kanske en halv timme behövde Astrid gå hem. Då började jag städa lite. Jag tömde ut 2 lådor och nu ligger lite av det på mitt golv. :)

Några bilder hur det ser ut nu!



en av lådorna var full av mina gammla halsband som jag gjorde
på dagis. De här var en del som jag traslade ut. :)



Jag gjorde en liten ``snygg´´ ordning på en del av mitt smink. de på nedersta lådan
har jag fått typ från tidningar. (brukar inte andvända de)



Jag tog bort de hära tre tavlorna och bytte så att det ser ut så hära nu:



så här blev det efter bytet. En ram som jag fick av Astrid när vi bytte presenter.
Jag ska göra det snyggare sen men det är bara för jag ska byta tapeter
och få nya möbler så det var därför jag inte satte upp den fören nu.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0