nyår & fotboll

Hejhej

I Onsdags så var det nyår vi firade med mina kussiner och några av våra venner. Jag tror att jag somnade runt 02.30. Men nästa dag var jag jätte trött!


(tagen fråg google, jag orkar inte ladda upp några egna bilder från nyårsafton kan göra det sen)

Idag så har vi haft fotbolls tunering det började klockan 09.00 på morgonen, ;0 Jag var jätte trött första martchen men sen blev jag lite piggare. Första martchen förlorade vi men 0-3 och sen andra lika 0-0 och sista vann vi men 2-0. i morgon ska vi spela första martchen klockan: 8.20, vi måste ändå gå upp ganska tidigt. Mellan 2 och 3 martchen åt vi på en kina resturang jag beställde pomfritt men någon slaks kykling.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0