Övernattning hos Astrid

Hej 

I förrigår till igår sov jag , Sarah, Sophia och Carro över hos Astrid. Vi firade Astird lite mig och att det var typ sista gången jag, Sarah, Sophia träffade henne på ett halv år. För hon ska flytta till Zimbawe. Vi skulle ha med oss något roligt att ha på sig. Jag hade ett par glas ögen som jag stora, röda utan något glas i sen hade jag ett hårband med hjärtan på.

Bilder:



Sarah                               Carro                                Sophia



Astrid



Jag, haha ser trött ut!



På morgonen efter övernattningen. Sarah och Sophia behövde åka ganska tidigt för de skulle packa.



Det här fick jag av Sarah, Sophia och Carro. En middag på en pizzeria och en klänning :)





Av Astird fick jag en perfym.

Igår åkte vi till kvarnins och badade. det var jag, Carro och Astrid. Bastun var inte igår så men kunde inte värma sig. För det var inte jätte varm i lunften för det blåsta mycket.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: astrid

Haha jag ser fan drogad ut ju!

2009-07-17 @ 17:10:00
URL: http://aiysh.blogg.se/
Postat av: Marie

Okeey, =)

2009-07-29 @ 14:41:01
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0