Dålig uppdatering

Hej

Har inte bloggat på ett tag nu! Skriver lite om min helg + Fredag nu!

Fredag: Det hände inte så mycket i skolan men efter skolan gick jag Astrid och carro hem till carro. Där solande vi och köpte en glass. Astrid gick hem lite tidigare än mig för vi skulle ha fotbolls match. Men min mamma kom och hämtade mig hoss carro och sen Astrid hemma hoss sig. Sen fick jag synda mig och byta om sprumerna och benskydden fick jag sätta på i bilen. Vi skulle till något ställe i skogen och spela matchen. Men det gick iallafall bra vi vann med 3-2.



Lördag: Jag, min lille bror, min pappa och våra kusiner sofia och johan åkte till Tom tit. Vi köpte en glass innan vi gick in för vi var där en kvart innan de öppnade. Sen gjorde vi massa saker och åkte ett fritt fall som gick 15 m upp i luften. Vi ville också åka en robbot maskin men den var stängd när vi kom dit! Jag tog pannkakor och så dansade vi dansmatta och åkte en ruselkana. Ajja det var iallafall kul där. Jag hade glömt min mobil hemma så jag tog inga bilder.


Söndag: Det var nu jag kände mig lite sjuk men jag gick på fotbolls träningen ändå. Och efter fotbolls träningen åkte vi till Sarah och sophia för att bada. Det var ca 21 grader i poolen jag tyckte det kändes kallare för det var så varmt i luften. Vi hoppade lite på deras studs matta och sen gick vi in och åt pasta.
Jag cyklade hem ca kvart i fyra. Mormor och morfar skulle komma och vi grillade och sen gick jag och la mig i soffan. Jag kunde nästan inte svälja eller någonting.



suddig

Det var min helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0