Fredag♥

Hej♥

Äntligen Fredag♥

Idag har vi haft engelska, matte, franska och lite så. På matten fick jag tillbaka mitt matte prov jag fick 21,5/25 det var gabska bra ;) På Franska kollade vi på Robbin Hodd, haha det var jätte roligt ;) Vi hade ingen No så vi fick sluta tidigare. Vi slutade halv två ♥ Det var bra. Efter skolan gick vi hem till carro och var ute och hoppade på deras grannes stutts matta sen tittade vi på Sunes jul! Den var rätt bra, rolig :) Sen kom min mamma och hämtade mig, han inte se klar på hela filmen ;/

När jag kom hem åt vi tacco, sen fick jag glass♥ Nu har jag gjort lite läxor ska ner och kolla på Talang 2009, det som är kvar av det iallafall :)

Puss
Ha en riktigt bra kväll!







Alla bilder från google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0