Gröna Lund

Hej

Idag har vi fikat kollat på film och städat lite sen åkte vi till grönan. Jag Astrid och Carro åkte. Vi åkte  katapulten 2 gånger, kvasten, jet line, vilda musen och mycker mer. Vi hade tänkt att åka Insane men Astrid fick något i halsen och jag skulle åka med henne och carro vågade inte och då ville inte jag åka själv. Så jag åkte inte heller. Vi åkte kanonen isstellet. Nu ångrar jag att jag inte åkte den men jag har iallafall åkt den en gång, med det har inte de ;) Haha

Puss

Bilder:



insane



Jet line och vilda musen



Astrid



Carro


Jag och Astrid



Jag,Astrid, carro



Det här köpte jag :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kanonen är väl på Liseberg??

2009-06-12 @ 20:06:55
URL: http://basketforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0