Hemma

Hej

Nu är jag hemma från carro. Vi åkte skateboard (eller hur det stavas) sen tittade vi på något konstigt tv program. Men jag behövde gå hem för vi skulle äta. Sen missade jag fotbollsträningen för jag glömde bort tiden ;/ Synd! För jag har inte gått på så många träningar. Har inga läxor gjorde de i skolan ;) Det var bara en bild till Fantacy kappitel 11 som är det sista kappitlet :)Nu har jag bara renskrivning kvar sen är jag klar med alla kappitlen :) *STOLT* (fast alla är på samma som mig) Ska ladda upp några bilder! Min mobil hade inget batteri under hela dagen så det blev typ inga bilder.

Avslutningslunch: Idag hade vi avslutnings lunch med några lärare vi haft och alla i klassen förstås. Vi fick först förett det var sallad och sen varmrätt det var pommesfrites, någon biff och någon sås och till efterrätt fick vi vaniljglass, jordgubbar, en lite chokladbit och grädde och någon kräm eller sås som var jätte god.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0