Jätte dålig uppdatering

Hej

Nu öntligen har jag tid att sätta mig framför datons och blogga lite. Jag har haft danskust hela förra veckan och det var inte så mycket att skriva om.
Sen på fredan åkte jag iväg till landet en vecka. Det var varmt och bra väder. Vi kollade på film, var med Lady och deras nya valp. Vi hoppade också på studsmatta och badade i deras pool det blev inte så varm men det gick att bada i sista dagen var det 22 grader. Vi kom hem på fredan.

På söndan sen hade vi fotbolls tunering och vi förlorade alla matchenrna ;/ Haha det kanske var för vi lånade in ca5 st 97 och 2 95 och vi har aldrig spelat med de förut.

Det var ungefär det jag har gjort!

Bilder kommer!

Bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0