Onsdag

Hej

idag har vi haft brännbollsmatch mot lärarna, vi förlorade. Det har typ alla 6:or gjort. Idag gjorde jag klart mitt bord på slöjden, jag hade inget att göra ich då började jag på det men jag tänkte aldrig att jag skulle bära hem det. Jag fick typ kramp i armarna. Vi slutade 13.10 vi fick sluta 50 min tidigare. Men jag var hemma ca 13.40 det tog ganska lång tid att gå hem med bordet för jag fick byta grepp hela tien. Men nu är jag hemma och har ätigt mellanmål, jag tog en pannkaka, ganska lite ska nog äta lite mer sen.

puss

Bilder kommer!



Mitt bord upp och ner!



Mitt bord (årkade inte vänta på mobilen)



Vi skulle ta hem alla våra böcker som vi har haft under året och här är några!



Här är min pärm under 6:an, ganska tjock eller hur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0