Onsdag

Hej

Idag gick jag i skolan. Vi skulle spela golf hela dagen innan lunch. Det var nog inte så bra att jag gick i skolan i dag. För det regnade och jag blev kall och nu är jag ungefär lika sjuk som första dagen. Jag hostar, snyter mig typ hel tiden, har jätte ont i huvet och min hals är fortfarande svullen.

Nu sitter jag här med mina läxor är klar med kapittel 9 i fantacy. ska börja med 10 kladden. Ligger ganska långt bak men jag fick inte hem så mycket läxor. Ska nog träna lite på engelskan som är till på fredag. Har tränat på franskan som var till i dag men vi hade golf så vi hade ingen franska. Kan den nu tror jag.

Bloggar kanske lite mer i kväll! ska nog ladda upp några bilder då.

Ha det bra!

Puss


Jag

Astrid


carro

bilderna tagna från Astrid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0