Sjuk!

Hej

Nu är jag hemma är sjuk, han typ inte prata, svälja och det känns som om jag ska spy. Synd om mig eller hur! haha!
Har druckit lite varm oboy, mamma säger att jag ska ta varm mjölk med honyng i men det smackar blää! Jag måste också ta en vitamin tablett. Jag hoppas att jag kommer till skolan i morgon för jag vill inte ligga efter med allt arbete. Har nog lite jag kan göra hem ska se. Jag kan göra engelska träna på 9 oregelbundnaverd. Träna lite mer på redovisningen som jag igentligen skulle haft i dag. Men det får vell bli när jag kommer tillbaka till skolan, om det blir  morgon eller på onsdag.

Jag vill inte vara hemma på onsdag eller torsdag för på onsdag ska vi spela glof med klassen och på torsdag ska vi till grönan. Hoppas jag blir frisk innan.

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0