Tisdag

Hej

Fortfarande sjuk. Mina halsmandlar har svulnat upp och jag kan knappast svälja ;/ Hoppas det blir bättre tills i morgon.
Jag ligger ganska långt bak i arbetet på skolan för jag har inte fått hem något arbete. Jag hoppas att jag får hem lite i dag för anars kommer jag så jobba över helgen.

Idag gick jag förs upp 7 men sen somnade jag om och vaknade klockan kvart över elva. Då gick jag ner och tog ett glas med varm oboy och tittade på TV. Men ska träna lite på engelska glosorna sen, fast de är till på fredag.

Jag hoppas att jag kommer i morgon för det är då vi ska spela golf tror jag, jag är inte så bra på det men ändå. På torsdag ska vi till gröanan fast bara kanske säger carro för det kommer bli så dåligt väder så vi kanske ska åka dit nästa vecka. Vi får se.

Puss



Insane som jag har åkt en gång, den vara ganska läskig men rolig :)

Kommentarer
Postat av: Mia

åh vill åka den!

2009-06-07 @ 17:48:47
URL: http://miakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0