Fredag

Hejhej

Idag så gjorde jag omprov på matten. Jag kommer nog inte att få alla rätt jag kommer kanske så 5 fel :( men ajja det kommer iallafall bli bättre än förra. Idag har i också haft klassråd jag var sekriterare, vi ska åka till gröna lund som klassresa. Fast vi har inte börjat sammla än men vi kommer nog börja göra det snart. För vi ska ungefär få i hop 8000 kr.
Idag efter skolan så gick jag till carro och åt mellanmål Astrid hade engelska så hon gick hem till sig efter den. Sen mötte jag och Carro henne vid busshållplatsen. Sen tog vi bussen till vallentuna Centrum. För vi hade dans. Vi fick våra platser. Astrid blev pilot. först ville jag också det men sen så sa de att man skulle ha på sig pilotglasögon hela dansen. Men jag vill vara speaker för då får man prata i början och vällkomna alla :)

Ska snart äta vi gör en egen pitzza.

Kram Sandra

Så hära ser våran dräckt ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0