helg

Hejhej

Jag har inte hunnit blogga under hälgen har haft så mycket öfr mig :) Ska sammanfatta lite!
I lördas så hade vi fotbolls martch vi förlorade med 0-1:( Efter det så skulle jag till Sarah och Sophia för de hade fest. Carro,Astrid och Marlise var redan där. Vi skulle sova över där och det var var jätte kul. Vi såg på twilight ! Jag ska börja läsa bökerna snart ska bar läsa klart mins om jag håller på att läsa nu. På söndan så gick jag hem från sarah och sophia klockan 17.20 för vi hade träning som började 18.00 och då fick jag skynda mig. jsg åt nudlar på 5 min så jag fick ont i magen. sen bytte jag om ganska snabbt sen skulle vi hämta upp sarah coh sophia. Men vi kom i tid. Efter träningen så hade jag jätte mcyekt läxor. Men jag ahn med allt.
 
Kram Sandra



Fler bilder kommer!

Bilder:


tårtan!


prisenterna



sarah och sophia

fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0