Måndag

Hejhej

Idag i skolan har vi haft musik inte så kul. Sen har vi haft matte och då blev jag klar med första kappitlet så nu har jag bara 4 uppgifter kvar. Jag vill ha tillbaka matte provet men ändå inte för jag tror att jag kommer att ha ganska många fel :S

Men idag så har Sarah och Sophia fyllt år. Jag, carro och astrid skulle till ica och köpa tårta och ljus men när vi var där så kom sarah och sophia också. för de hade också tänkt att köpa tårta med de köpte godis och en läsk. Sen gick vi hem till de. Vi satte på 24 ljus på tårtan för det var alla vi hade. Sen så sjöng jag carro och astrid och sarah och sophia blåste ut alla ljusen :) Efter vi hade åtit upp allt och pratat en stund så körde vi lips. Det är som singstar fast på x-boy 360.

Jag gick hem ungefär vid klockan halv sex för mamma hade sagt det. Sen åt vi kasler(inte så gått). Efter det tränade jag på engelskan så nu kan jag alla glosorna :)

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0