Måndag

Hejhej

Idag så har vi haft musik vi fick spela på något instrument (kommer inte ihåg vad det heter) sen så tränade jag, carro och astríd på vår dans som vi ska uppträda med i morgon.

vi hade matte och då fick jag tillbaka mitt matteprov och fick iallafall bättre än förragången. Till lunch fick vi köttbullar med mackaroner, det var gått!

Efter skolan så gick Jag coh Astrid hem till carro vi tränade på dansen och åt Våfflor, som vi typ har ätit jätte många gånger nu. Men jag gick hem 17.20 för jag skulle göra mina läxor som jag håller på med. Skriver kanske mer sen!

Kram Sandra

(Bilder kommer.)

biler:



Astrid hade glömt att ta på sista våfflan så den blev helt bränd.



smeten!



Jag hade grädde och sylt på. Sen tog carro fram lite glas sockså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0