Onsdag

Hejhej

Idag har vi haft engelskaförhör jag fick ett slarv fel :( Men annars gick det bra. På franskan så gick vi igen ett test som vi hft jag hade några fel men inte så många.
Efter det hade vi rast på kastade typ alla snöbollar och fröken gädde några av killarna utskällning för en i min klass gjorde illa sig.

Till lunch fick vi plodpudding och potatisbullar. Jag tog blodpudding det var gått!
Vi ahde inne rast fast Jag och Astrid var ute. Några killar i vår klass kastade snöbollar och vi förslkete att ta de:)

Efter lunchrasten så hade vi slöjd. I träslöjden så jobbade vi med lera. Jag gjorde en mugg och sen en ganska slarvig liten skål. Nästa vacka ska vi också jobba med lera. Jag hade glömmt min mobil anars hade jag tagit en bild på de.

Idag var carro sjuk så det var mest jag och Astrid som var tillsammans.

Efter skolan gick jag och Astrid hem till mig. Vi skulle till Sarah och Sophia först men de hade inte kommit hem för det tar ungefär 20 min för de att åka buss hem. Men sen så kom jag på att jag åkter till Idre fjäll på lördag och jag måste börja packa för på fredag har vi också dans. Men jag tror att jag hinner, jags ka börjapacka snart. Men först ska jag göra läxorna. Vi har typ 8 eller 9 religion frågor och sen ska jag färglägga en bild till mitt fantacy arbetet.

Kram Sandra

Bilder kommer!

Bilder:


Några i min klass kastade snö på fönster!


så hära står det på vårat torkskåp i kopprummet, :)


Här är jag när jag och Astrid var påväg hem till mig:)


och här är Astrid


ser ni snöbollen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0