Onsdag

Hejhej

Idag så har vi haft engelska förhör jag tror att jag kommer få ett eller två fel. men jag hoppas att jag får alla rätt:)
Sen hade vi Franska och då ska fick vi tillbka vårat prov. Jag fick inte omprov :) Det var bara 4 stycken som inte fickte och jag var en av dom :) Ajja sist av dagen hade vi slöjd. Jag blev klar med min sak som jag gjorde förra lektionen så jag börajade på en skål. Carro och några andra i klassen håller också på med en. Men nästa gång ska jag bara slip och lite så, sen är jag klar. Efter skolan så gick jag och Caroo hem till Astrid. Vi tränade på vår dans till talangjakten och åt mellanmål. Sen gick vi och köpte glass, för vi blev sugna på det. Jag köpte en cornetto (eller vad det heter) Den var iallafall god :) Sen så hemtade min pappa mig hoss Astrid och till middag åt vi mackor och lite så. Jag åt också några annanans bitar.
Jag hann inte gå på fotbollen för vi åt till klockan halv ått och det är då den börjar. Jag hade också läxor som jag håller på med nu. Ska fortsatta men läxorna nu!

Ska också se på Arga snickaren (är ganska bra)

Kram Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0