Söndag

Hejhej

Idag gick jag upp 09.00 för jag carro och Astrid ska till täby c och köpa en prisent till sarah och sopha. Carro har redan köpt sin men hon skulle titta på något annat. Vi vet inte om Astrid är vaken för vi fåt inte tag på henne. Men carro ringer hem till henne nu. Jag har precis duchat och klätt på mig. Idag har jag ett par jeans från cheep monday och ett linne från bikbok och en kofta från bikbok (orkar inte ta ett kort). Snart ska jag gå ner och äta frukost. Jag vill attvi ska åka tidigt till täby c för då kan vi åka hem tidigare och jag har lite växor som jag måste göra.

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Tildis

Hej besök minn blogg

2009-03-01 @ 10:17:36
URL: http://lakritsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0