Talangjakten

Hejhej

Idag var talangjakten hela dagen till klockan tioa i två. Och vi vann :) Jag var på skolan klockan halv åtta och så krusade vi håret och sminkade oss. Sen för första uppträdandet då gick det bra men det var jättte halt så jag höll nästan på att ramla. Sen 20 minuter senare då skulle våran klass och titta då gjorde jag lite mer fel :S Men det gick iallafall bra. Vi var nästa sista numret. Efter alla uppträderna så skulle man rösta man skulle rösta på ett dans numer och ett sång numer och man fick inte rösta på sig själv, jag kommer inte ihåg vilka jag röstade på. Sen klockan halv två fick vi reda  på att vi vann och då fick vi dansa inför hela skolan samtidigt. Pinsamt!

De ända lektionerna vi hade den dan var no och bild fast vi hade bild i 10 min. Vi fick tillbaka vårat No prov jag fick 18/22 ganska bra.

Efter skolan gick vi hem till carro där åt vi mellanmål och lite så sen hade vi dans. Innan dansen fyllde jag på min mobil med 100 kr. Hande bara 19.55 kr kvar :)

Är jätte trött nu ska gå ner och titta lite på TV nu. Har redan gjort alla mina läxor:)

Kram Sandra

Några bilder från idag:



det hära vann vi ett prisenkort på bio för 100 kr ett piplom som alla fick och en blomma som alla fick.



det var de hära fötterna vi vann.


Hur vi var sminkade, ser jätte trött ut :)


Jag i skolan

Kommentarer
Postat av: sarah

fint, och grattis!

2009-03-25 @ 15:35:17
URL: http://ssaraaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0