Tisdag

Hejhej

Idag så har vi haft idrot och då körde vi bedminton. Det var ganska roligt :)
Till lunch fick vi pytipanna och pastasallad. Ipastasalladen åt jag bara mackaronerna, de var godast!
Vi hade EA och då jobbade jag med fantacy. Vi hade ingen NO för alf var sjuk, BRA! Jag gillar inte NO

Efter skolan gick jag  och Astrid hem till carro där åt vi mellanmål och bytte om. Vimkom 5 minuter sent till dansen för vi hade glömmt bort tiden. Men vår lärare märkte typ ingenting. Jag gillar inte ballet som vi har på tisdagar och gillar med fredagar för då har vi inte det :)

Men nu håller jag på att träna på engelskan kan typ ingenting. Sen har jag coskå franska glosor.

På torsdag har vi religions prov på 5 olika religioner kan nästan ingenting :S ska nog börja träna lite i dag också

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0