Tisdag 3/3

Hejhej

Idag så hade vi idort och vi gjorde en hinderbana. Det var ganska kul :) Den var över hela salen så den vara ganska lång och jobbig. Sen had vi bild då skulle vi måla en påsk täckning till en tävling där man kunde vinna 500 kr. Jag målade en kanin. Sen hade vi NO vi håller på att prata om glödlampor. Så vi svarade på jätte mång frågor.

Men efter skolan så gick jag Carro och Astrid hem till mig vi åt mellanmål och sen så tränade vi på vår dans. Vi åkte buss till vallentuna C där vi dansar. Vi hade ballet. Vi fick se våra kläder som vi ska ha på uppvisningen. Jag tyckte de var ganska snygga de var blåa och några gula sträck vid ärmarna. Sen så ska vi ha en lite hatt. Haha, jag kommer att se ganska rolig ut. Men nu är jag hemma och ska träna på engelskan och lite franska för jag vet inte riktigt vad jag ska träna på :S För vi hade prov och om man hade något fel skulle man på omprov på det. Fast jag tror då att omprovet är det fradag så jag har inte brottom.

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0