Tisdag

Hejhej

Idag har jag, Carro och Astrid visat upp för talngjakten i skolan, det gick ganska bra men det var så halt på golvet. Carro sa att hon gjorde ett fel. Jag höll nästan på att ramla. Jag tror nog att vi kommer med :)

Vi har haft bils och då blev jag nästan klar med min 3D skulptur. Nästa gång ska jag sätta till armar och måla den. När den höll på att tårka för vi hade satt på tapetklister. Då gjorde jag ett påsk kort som jag borjade på förra gången det är till en tävling där man kan vinna 500 kr.

Efter bilden hade vi NO. Jag gillar inte NO det är ett av de tråkigaste ämnena. Vi har prov på fredag om elektronik, och jag kan nästan ingenting :S Borde nog börja träna i morgon så jag har 2 kvällar på mig.

Efter vi hade slutat gick vi hem till Astrid. Där bytte vi om och åt mellanmål. Vi åkte buss och kom till dansen 10 min innan vi började. Jag hade ont i magen hela danslektionen. Och i skultet fick jag så oni i min handled att jag fick hoppa över 3 saker.

Men nu är jag hemma och ska snart äta. Min lille bror göra plättar. Som jag inte vill ha men jag orkar inte göra något annat

Kram Sandra

Laddar upp några bilder nu!

Bilder:



min 3D skulptur på bilden (inte målade)



Mitt påsk kort på bilden i så snygg och inte helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0