Torsdag

Hejhej

Idag så har vi haft jumpa och då ska gjorde vi några ''övningar'' medans en sprang 3 varv. Men jag var med carro och Astrid så vi var tre så 2 fick springa och sen bytte men, ajja vi slutade 14.40 och då väntade Sarah och Sophia på oss för vi skulle till täby C för Sofia skulle byta sin örhängen. Vi var där i ungefär två timmar för vi åkte skridskor på en konstig bana. Det var inte is det var som stora pussel bitar. Men det kostade ingenting så vi åkte ett litet tag :) Det var ganska kul. Sen åkte vi tåg hem och till middag åt jag panbiff med potatismos. Har presic gjort klart matte läxan. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu!

Kram Sandra


Carro och Astrid gick av en station före mig och Sarah och sophia!


carro när hon springer efter tåget (Astrid är bakom hon syns inte)

Bild från http://carolinue.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0